Sublimacja

 Szybki i dynamiczny wzrost potrzebuje gigantycznych zasobów energii, lub dobrego planu, skąd taką energię możemy pozyskać. W bliższej lub dalszej przyszłości.

To że gwałtownie przyspieszymy, jest to efekt określonych działań. Problemem nie jest wzrost i rozwój. Problemem może być utrzymanie się ze zdobytą przewagą, gdy źródła energii wyczerpią się. Być może też trzeba będzie się nimi podzielić, by zapewnić sobie spokój.

Pobyt na szczycie to też izolacja, i narażenie, na potężną ekspozycję nowych czynników i doznań.

Na szczycie zazwyczaj jest pusto. Możemy tam co najwyżej, znaleźć ślady bytności innych wielkich istot, które zostawiły w swej szczodrości, pusty szczyt właśnie dla nas.

Szybka decyzja, to decyzja nieodwracalna, a zazwyczaj bywa trafna. Temu trafna, bo podjęta. Tak po prostu: podjęta i wykonana. Więc temu trafiona.

Na szczycie warto, więc podejmować działania, zaplanowane już dawno temu. Konkretne i rzeczowe.

Czasem może i dziwne, ale nie beznadziejne. Możliwe że jedyne słuszne, ale i nieodwracalne. Bywają też i takie jak moja...

Przejście ze stanu stałego do gazowego. Ciekły pominąłem, bo po prostu nie popłynąłem z prądem.

Ulotniłem się.

Widziałem kiedy wyjść na brzeg zamarzającej rzeki. I to szybciej niż w samą porę.

Komentarze

Popularne posty