"Prawie jak poradnik na ten czas"


 Zapraszam serdecznie po moją pracę pisaną w czasie wojny, stresu i w innych sytuacjach, które większość ludzi nazywa "kryzysem".
Wyszedłem z wszystkiego o własnych siłach. Myślę że warto skorzystać z moich wniosków zawartych w tomiku.
 Nie używam "szyfru poezji". Starałem się pisać językiem przystępnym...

 Uważam że w tym "czasie nie dla poetów", sami mamy setki wniosków i tysiące myśli. Nie jeden z nas przeleje je na papier. Ja osobiście byłem poddany wielu testom, próbom, selekcjom i nie wiem czemu jeszcze...w tej moje "drodze do celu"...

Cele trzeba mieć zawsze, ideały koniecznie. Ja do tego dodam, że warto mieć czystą duszę. Czyli to co najważniejsze, pomimo wszystko i dzięki temu wszystkiemu co nas zalewa, "czarną wodą"...

Zapraszam.
Tomik dostępny na Allegro. Link do klikania poniżej:

https://allegro.pl/oferta/to-nie-jest-czas-dla-poetow-michal-andruk-9074262247

Komentarze

Popularne posty