Żarty się skończyły.

 



  Zapraszam Państwa na 18 października do wysłuchania w Programie Pierwszym Polskiego Radia, słuchowiska.

Słuchowisko stworzone zostało w oparciu o scenariusz mojego autorstwa. Zostało napisane na konkurs dotyczący wydarzeń z roku 1920.

Moja praca jest swego rodzaju kolejnym krokiem, w moim rozwoju na polu literatury.

Mam nadzieję że przekaz zawarty w mojej pracy, spodoba się.

Spektaklu będzie można wysłuchać online, więc można spokojnie wygospodarować sobie około 45 minut czasu.

O szczegółach przed emisją, pisać i mówić nie mogę, no i nawet nie powinienem.  Mogę jedynie powiedzieć że w większości swojej pracy opieram się na własnych  doświadczeniach z wojska, i operacji bojowych. Z moich lat spędzonych w mundurze, oraz przeżyć związanych z pewnymi sytuacjami. Z prawdy którą widziałem, czułem i z którą nie raz zdarzało mi się zderzyć moimi zmysłami...

Prawda jest poważna.

Wojna zawsze była i jest taka sama. 

Różne są jedynie okoliczności...

I nawet nie rozważam tego jako coś złego, czy dobrego. 

Tak po prostu jest.

I nie mi osądzać, czy tak być powinno...



Komentarze

Popularne posty